Jump to content

Edit History

Chiefengineer

Chiefengineer

Her bekrefter nå en tankbåtkaptein med lang erfaring fra seilas i området at tankskipet lå i sin helt normale posisjon ift. avgang og at fregatten burde valgt en led i midten av Hjeltefjorden, altså lengre øst for Sola TS.

 

https://www.aldrimer.no/kritisk-til-fregattmannskapets-vurderinger/

 

Så da hadde man rom for å passere på begge sider av tankskipet om man hadde hatt situasjonskontroll, den nødvendige planlegging av seilasen som regelverket setter krav til,  og sist men ikke minst om man hadde visst hvor man var hen.....

Chiefengineer

Chiefengineer

Her bekrefter nå en tankbåtkaptein med lang erfaring fra seilas i området at tankskipet lå i sin helt normale posisjon ift. avgang og at fregatten burde valgt en led i midten av Hjeltefjorden, altså lengre øst for Sola TS.

 

https://www.aldrimer.no/kritisk-til-fregattmannskapets-vurderinger/

 

Så da hadde man rom for å passere på begge sider av tankskipet om man hadde hatt situasjonskontroll, den nødvendige planlegging av seilasen som regelverket setter krav til,  og sist men ikke minst om man hadde visst hvor man var hen.

Chiefengineer

Chiefengineer

Her bekrefter nå en tankbåtkaptein med lang erfaring fra seilas i området at tankskipet lå i sin helt normale posisjon ift. avgang og at fregatten burde valgt en led i midten av Hjeltefjorden, altså lengre øst for Sola TS.

 

https://www.aldrimer.no/kritisk-til-fregattmannskapets-vurderinger/

 

Så da hadde man rom for å passere på begge sider av tankskipet om man hadde hatt situasjonskontroll, den nødvendige planlegging av seilasen som regelverket setter krav til,  og sist men ikke minst om mna hadde visst hvor man var hen.



×
×
  • Create New...