Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Mannskapet på HI har kjørt visuelt og oppfattet at lysene på Sola TS som en stasjonær del av Sture terminalen. Sola TS skal også ha kjørt med dekkslys på, noe som gjorde at det var vanskeligere å se navigasjonslys. HI trodde da at de gikk på land hvis de svingte til styrbord ut i fra dette. Hvorfor de ikke har sett på radar eller AIS sier de ikke så mye om. 

Knallipadden

Knallipadden

Mannskapet på HI har kjørt visuelt og oppfattet at lysene på Sola TS som en stasjonær del av Sture terminalen. Sola TS skal også ha kjørt med dekkslys på, noe som gjorde at det var vanskeligere å se navigasjonslys. HI trodde da at de gikk på land hvis de svingte til styrbord ut i fra dette. Hvorfor de ikke har sett på radar eller AIS sier de ikke så mye om. 

Knallipadden

Knallipadden

Mannskapet på HI har kjørt visuelt og oppfattet at lysene på Sola TS som en stasjonær del av Sture terminalen. Sola TS skal også ha kjørt med dekkslys på, noe som gjorde at det var vanskeligere å se navigasjonslys. HI trodde da at de gikk på land hvis de svingte til styrbord ut i fra dette. Hvorfor de ikke har sett på radar eller AIS sier de ikke så mye om. 

Knallipadden

Knallipadden

Mannskapet på HI har kjørt visuelt og oppfattet at lysene på Sola TS som en del av Sture terminalen. Sola TS skal også ha kjørt med dekkslys på. Derfor trodde HI at de gikk på land hvis de svingte til styrbord.

Knallipadden

Knallipadden

Mannskapet på HI har kjørt visuelt og oppfattet at lysene på Sola TS som en del av Sture terminalen. Sola TS skal også ha kjørt med dekkslys på. Derfor trodde HI at de gikk på land hvis de svingte til styrbord. 



×
×
  • Create New...