Jump to content

Edit History

Safety first

Safety first

Chiefengineer skrev 32 minutter siden:

Ærlig talt tror jeg faktisk ikke det er mange av baatplassens medlemmer som ville ha forårsaket denne kollisjonen som vakthavende på fregatten. Litt sunn skepsis kombinert med korrekt instrumentbruk var faktisk alt som skulle til for å forhindre denne ulykken fra å skje. Utrolig nok, enten man liker det eller ikke.

Med den samme logikken, så kunne svært mange av de store ulykkene vi har hatt i verden vært reddet av baatplassens medlemmer, ettersom en god porsjon av disse er forårsaket av banale og enkle menneskelige feil ("som ikke skulle kunne skje"). Takk for tilliten, men dette synes jeg faller på sin egen urimelighet.

Safety first

Safety first

Chiefengineer skrev 18 minutter siden:

Ærlig talt tror jeg faktisk ikke det er mange av baatplassens medlemmer som ville ha forårsaket denne kollisjonen som vakthavende på fregatten. Litt sunn skepsis kombinert med korrekt instrumentbruk var faktisk alt som skulle til for å forhindre denne ulykken fra å skje. Utrolig nok, enten man liker det eller ikke.

Med den samme logikken, så kunne svært mange av de store ulykkene vi har hatt i verden vært reddet av baatplassens medlemmer, ettersom en god porsjon av disse er forårsaket av banale og enkle menneskelige feil. Takk for tilliten, men dette synes jeg faller på sin egen urimelighet.

• Create New...