Jump to content

Edit History

fjordgrynt

fjordgrynt

Komodo skrev 49 minutter siden:

:lol:

Nå var det ikke ment som en sjekkereplikk heller da, jeg er for tiden lykkelig gift :giggle: Men du kjenner kanskje ikke til konseptet med å ta et par øl sammen med kompiser :wink:

Joda, men som sagt - jeg er ikke helt der nå, det skjønner du sikkert. Kanskje til sommeren.

fjordgrynt

fjordgrynt

Komodo skrev 34 minutter siden:

Nå var det ikke ment som en sjekkereplikk heller da, jeg er for tiden lykkelig gift :giggle: Men du kjenner kanskje ikke til konseptet med å ta et par øl sammen med kompiser :wink:

Joda, men som sagt - jeg er ikke helt der nå, det skjønner du sikkert. Kanskje til sommeren.

Og bare et godt råd fra en kvinneløs båteier - ta vare på den kvinnen du har. Livet er kort - og det beste er å finne en kvinne tidlig i livet som man tar vare på. Slik gikk det ikke for meg, men jeg er forelsket i en kollega nå. Jeg skal maile Bob Dylan og høre om jeg kan få lov til å gjendikte teksten hans til "i feel your love", og fremføre den på julefesten. Virker ikke det, så virker ingenting.

fjordgrynt

fjordgrynt

Komodo skrev 8 minutter siden:

• Create New...