Jump to content

Edit History

fjordgrynt

fjordgrynt

Chiefengineer skrev for 2 timer siden:

Såvidt jeg kan se var dette for 30 år siden (1988-1989), lenge før ISM koden og fartøysmanualene ble etablerte på den måten de er i dag. Og da er vi tilbake til det jeg har sagt lengre opp.:

image.png.3f09ca8b0d187f1472601220a05ad168.png

Du får ta opp dette med fergeselskapet eller meterologisk institutt. Jeg vet hva bølgevarselet var på samme tidspunkt MF Fjordveien lå og kavet i bølgene med meg ombord. Det som er helt sikkert, er at vanlige ferger - slike som trafikkerer Boknafjroden i dag, aldri ville overlevd leden fra Skudeneshacn - Kvitsøy - så der har du rett.

fjordgrynt

fjordgrynt

Chiefengineer skrev for 2 timer siden:

Såvidt jeg kan se var dette for 30 år siden (1988-1989), lenge før ISM koden og fartøysmanualene ble etablerte på den måten de er i dag. Og da er vi tilbake til det jeg har sagt lengre opp.:

image.png.3f09ca8b0d187f1472601220a05ad168.png

Du får ta opp dette med fergeselskapet eller meterologisk institutt. Jeg vet hva bølgevarselet var på samme tidspunkt MF Fjordveien lå og kavet i bølgene. Det som er helt sikkert, er at vanlige ferger - slike som trafikkerer Boknafjroden i dag, aldri ville overlevd leden fra Skudeneshacn - Kvitsøy - så der har du rett.

• Create New...