Jump to content

Edit History

Arne2

Arne2

Ja, det spørs om ikke det siste innlegget treffer litt godt.

 

En tenkbar alternativ mulighet som jeg tror ikke har vært nevnt i denne tråden:

 

Hva hvis den som navigerte brukte navigasjonsutstyret på korrekt måte, samtidig som utstyret viste feil data, mens navigatøren stolte 100% på at data var rett, altså at det i forholdsvis stor grad dreier seg om en teknisk fei på utstyret?

Det er vel kanskje ikke "det mest sannsynlige" men det ville jo være "ganske spesielt" hvis det skulle vise seg å være noe av årsaken til ulykken. 

Arne2

Arne2

Ja, det spørs om ikke det siste innlegget treffer litt godt.

 

En tenkbar alternativ mulighet som jeg tror ikke har vært nevnt i denne tråden:

 

Hva hvis den som navigerte brukte navigasjonsutstyret på korrekt måte, samtidig som utstyret viste feil data, mens navigatøren stolte 100% på at data var rett, altså at det i forholdsvis stor grad dreier seg om en teknisk fei på utstyr?

Det er vel kanskje ikke "det mest sannsynlige" men det ville jo være "ganske spesielt" hvis det skulle vise seg å være noe av årsaken til ulykken. 

Arne2

Arne2

Ja, det spørs om ikke det siste innlegget treffer litt godt.

 

En tenkbar alternativ mulighet som jeg tror ikke har vært nevnt i denne tråden:

 

Hva hvis den som navigerte brukte navigasjonsutstyret på helt korrekt måte, samtidig som utstyret viste feil data, mens navigatøren stolte 100% på at data var rett, altså at det i forholdsvis stor grad dreier seg om en teknisk fei på utstyr?

Det er vel kanskje ikke "det mest sannsynlige" men det ville jo være "ganske spesielt" hvis det skulle vise seg å være noe av årsaken til ulykken. 

Arne2

Arne2

Ja, det spørs om ikke det siste innlegget treffer litt godt.

 

En tenkbar alternativ mulighet som jeg tror ikke har vært nevnt i denne tråden:

 

Hva hvis den som navigerte brukte navigasjonsutstyret på helt korrekt måte, samtidig som utstyret viste feil data, mens navigatøren stolte 100% på at data var rett, altså at det i forholdsvis stor grad dreier seg om en teknisk feil og feil på utstyr?

Det er vel kanskje ikke "det mest sannsynlige" men det ville jo være "ganske spesielt" hvis det skulle vise seg å være noe av årsaken til ulykken. 

Arne2

Arne2

Ja, det spørs om ikke det siste innlegget treffer litt godt.

 

En tenkbar alternativ mulighet som jeg tror ikke har vært nevnt i denne tråden:

 

Hva hvis den som navigerte brukte navigasjonsutstyret på helt korrekt måte, samtidig som utstyret viste feil data, mens navigatøren stolte 100% på at data var rett, altså at det i forholdsvis stor grad dreier seg om en teknisk feil og feil på utstyr?

Det er vel kanskje ikke "det mest sannsynlige" men det ville jo være "ganske spesielt" hvis det skulle vise seg å være noe av grunnen til ulykken. 

Arne2

Arne2

Ja, det spørs om ikke det siste innlegget treffer litt godt.

 

En tenkbar alternativ mulighet som jeg tror ikke har vært nevnt i denne tråden:

 

Hva hvis den som navigerte brukte navigasjonsutstyret på helt korrekt måte, samtidig som utstyret viste feil data, mens navigatøren stolte 100% på at data var rett, altså at det i forholdsvis stor grad dreier seg om en teknisk feil og feil på utstyr?

Det er vel kanskje ikke "det mest sannsynlige" men det ville jo være "ganske spesielt" hvis det skulle vise seg å være noe av grunnen. 



×
×
  • Create New...