Jump to content

Edit History

Ida Marie III

Ida Marie III

REM skrev 56 minutter siden:

"Båkene" synes jeg også det ble sakt, men uansett, HI var av den oppfattelse at det var urent farvann mellom tankeren og land,

Noe det ikke var...og sier vel litt om navigerings kompetanse og ansvar når en da fortsetter i 17 knop...

Sitat

og i panikksituasjonen som vel oppsto når tankeren med ett dukket upp i mørket, velger man automatisk å gå på "siker" side. Slik situasjonen var kan man vanskelig klandre HI for dette synes jeg.

De fikk beskjed...drei styrbord HI....men mulig ikke kompetansen strakk til der heller....

Ida Marie III

Ida Marie III

REM skrev 55 minutter siden:

"Båkene" synes jeg også det ble sakt, men uansett, HI var av den oppfattelse at det var urent farvann mellom tankeren og land,

Noe det ikke var...og sier vel litt om kompetanse og ansvar når en da fortsetter i 17 knop...

Sitat

og i panikksituasjonen som vel oppsto når tankeren med ett dukket upp i mørket, velger man automatisk å gå på "siker" side. Slik situasjonen var kan man vanskelig klandre HI for dette synes jeg.

De fikk beskjed...drei styrbord HI....men mulig ikke kompetansen strakk til der heller....

Ida Marie III

Ida Marie III

REM skrev 53 minutter siden:

Noe det ikke var...og sier vel litt om kompetanse og ansvar når en da fortsetter i 17 knop

REM skrev 53 minutter siden:

• Create New...