Jump to content

Edit History

Douro

Douro

bellen skrev 9 minutter siden:

Ja, jeg tror det er direkte feil, om ikke mannskapet selv av en eller annen grunn har valgt bort visning av vektor manuelt.

Dette er ikke lett. 
Men når du, etter å ha blitt gitt det inn med teskje, og med direkte sitat fra rapporten til Statens havarikommisjon, fremdeles velger å "tro" dette - ja, da går tankene mine i retning av alle de særegne formene for  "tro" som foregår i ulike religiøse sekter.

Douro

Douro

bellen skrev 5 minutter siden:

Ja, jeg tror det er direkte feil, om ikke mannskapet selv av en eller annen grunn har valgt bort visning av vektor manuelt.

Dette er ikke lett. 
Men når du, etter å ha blitt gitt det inn med teskje, og med direkte sitat fra rapporten til Statens havarikommisjon, fremdeles velger å "tro" dette - ja, da går tankene mine i retning av all de særegne formene for  "tro" som foregår i ulike religiøse sekter.

Douro

Douro

bellen skrev 2 minutter siden:

Dette er ikke lett. 
Men når du, etter å ha blitt gitt det inn med teskje, og med direkte sitat fra rapporten til Statens havarikommisjon, fremdeles velger å "tro" dette - ja, da går tankene mine i retning av all den ulike "tro'en" som foregår i ulike religiøse sekter.

• Create New...