Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

5 minutes ago, Douro said:

Men når du, etter å ha blitt gitt det inn med teskje, og med direkte sitat fra rapporten til Statens havarikommisjon, fremdeles velger å "tro" dette - ja, da går tankene mine i retning av all de særegne formene for  "tro" som foregår i ulike religiøse sekter.

Det kan jo tenkes at det er et bevisst (eller ubevisst) valg å konfigurere systemet slik, at feilen her ikke egentlig ligger i Kongsberg, men ligger hos marinen.  I såfall kan man si at påstanden fra @bellen ikke er helt usann.

tobixen

tobixen

5 minutes ago, Douro said:

Men når du, etter å ha blitt gitt det inn med teskje, og med direkte sitat fra rapporten til Statens havarikommisjon, fremdeles velger å "tro" dette - ja, da går tankene mine i retning av all de særegne formene for  "tro" som foregår i ulike religiøse sekter.

Det kan jo tenkes at det er et bevisst (eller ubevisst) valg å konfigurere systemet slik, at feilen her ikke egentlig ligger i Kongsberg, men ligger hos marinen.  I såfall kan man si at påstanden fra @bellen ke er helt usann.

tobixen

tobixen

4 minutes ago, Douro said:

Det kan jo tenkes at det er et bevisst (eller ubevisst) valg å konfigurere systemet slik, at feilen her ikke egentlig ligger i Kongsberg, men ligger hos marinen.  I såfall kan man si at påstandene fra @bellen ke er helt usanne.

tobixen

tobixen

3 minutes ago, Douro said:

Det kan jo tenkes at det er et bevisst (eller ubevisst) valg å konfigurere systemet slik, at feilen her ikke egentlig ligger i Kongsberg, men ligger hos marinen.

• Create New...