Dalton Startet 9.November.2018 Del på Facebook Startet 9.November.2018 Jeg har kontaktet både Grenland Radiator & Sveis og Mjøsa Båtservice angående testing/reparasjon av varmeveksleren til Solè-Mercedesen i snekka. I den forbindelse ønsker jeg å innhente mulige erfaringer, gjerne på IM, medlemmer her har hatt med de to nevnte firmaer. Det kryr ikke av plasser som overhaler varmevekslere på indre Østlandet, så hvis noen vet om noen andre enn disse to, er jeg veldig takknemlig hvis jeg får vite om det. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Langedahl Svart 9.November.2018 Del på Facebook Svart 9.November.2018 Nygard radiatorverksted på Gjøvik. Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 9.November.2018 Del på Facebook Svart 9.November.2018 Hør med Radiatorservice i Oslo http://www.radiatorservice.no/produkter/varmeveksler Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 9.November.2018 Del på Facebook Svart 9.November.2018 Hvor mye tar de for en test av veksler? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.