Jump to content

Edit History

bjoris

bjoris

3 tonn, det endte med kjøp under forutsetning av at oljen er bra. Vi hadde ikke utstyr til å så opp peilepinnen når jeg var der, men veldig ok selger så dette blir ikke noe problem. 

Det eneste selger oppgir er at drevet siger litt inn når du tilter det ut i fart, opp til pluss 2 så går det ned til 1 og null, men stopper der. Det er vel en kommende utgift antar jeg, men jeg har tilgang på en flink og rimelig mekaniker  ifht VolvoPenta. Iflg eier så er det ikke noe problem og har vært slik lenge, så kanskje litt normalt at det siger litt inn når du trimmer det ut...

bjoris

bjoris

3 tonn, det endte med kjøp under forutsetning av at oljen er bra. Vi hadde ikke utstyr til å så opp peilepinnen når jeg var der, men veldig ok selger så dette blir ikke noe problem. 

Det eneste selger oppgir er at drevet siger litt inn når du tilter det ut i fart, opp til pluss 2 så går det ned til 1 og null, men stopper der. Det er vel en kommende utgift antar jeg, men jeg har tilgang på en flink og rimelig repertør ifht VolvoPenta. Iflg eier så er det ikke noe problem og har vært slik lenge, så kanskje litt normalt at det siger litt inn når du trimmer det ut...

bjoris

bjoris

• Create New...