filip_skau
EvenEB skrev On 23.11.2019 at 21.50:Ser veldig bra ut!
Hvor har du kjøpt teakstavene?
Takk for det, teakstavene er kjøpt på sandøy
Torsen67 skrev On 26.11.2019 at 13.14:Kunne godt tenkt meg W 8000 selv. Men med en Yanmar diesel. Hva er bredden på denne?
Ja windy 8000 er flotte båter, windy 8000 er 283cm bred, noe som er en hel fantastisk bredde på denne
Hebbe skrev On 26.11.2019 at 13.54:Mulig bildene lyger litt, men er ikke natene veldig brede?
Kan se sånn ut ja, har 7mm nater så håper at dette blir fint, men enig bildene kan lyge litt
Teerex skrev On 29.11.2019 at 6.25:
FB er vel og bra, og kanskje enklere hvis man hovedsaklig bruker mobilen.
Men for mange av oss som har vært på dette forumet i mer enn 15 år så har det jo skjedd forbedringer her også.
Så jeg vil ikke akkurat si at den er så tungvint (for oss som har tid til å sette oss ned foran PC-skjermen iallefall).
Fordelen med baatplassen er bl.a. den enkle søkbarheten, og at det er kun båtfolk her inne. Og mange med mye kunnskap og erfaring.
Hvis du kun hadde startet opp en gruppe på FB så er det kanskje ikke mange som hadde funnet den.
Selv om det er både Windygruppe og Båtfolk-gruppe der så er det ikke alltid at folk får med seg alt.
Mye informasjon osv. drukner i mengden på FB.
Selv har jeg en Windy 27-gruppe på FB med 55 medlemmer og det er jo litt aktivitet der innimellom.
Men baatplassen vil alltid være stedet for å søke opp informasjon, enten med nye tråder eller søke i gamle.
Og slike prosjekttråder er jo dette forumet perfekt for.
Men jeg kommer nå til å følge med begge steder
![]()
Heisann, har bestemt meg for nå å bruke både fb og båtplassen, skjønner at det er mer entustiasme her og man får bedre svar, det eneste jeg er litt lei av er dumme kommentarer og unødvendige kommentarer men sånn er det bare. Men som sagt kommer nå til å starte opp her igjen samtidig bruke facebook!!