Inter 9000 Startet 10.November.2018 Link til dette innlegget Startet 10.November.2018 (redigert) Noen her med erfaringer med firmaer som blåser/ fjerner bunnstoff. Blir nok ikke aktuelt å gjøre dette før til høsten igjen. Men må begynne å forhøre priser? Båten står i Mandals området. Redigert 10.November.2018 av Inter 9000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Viksund 830 Svart 10.November.2018 Link til dette innlegget Svart 10.November.2018 Jeg bor i Farsund og fikk noen fra Egersund til å blåse min båt. Fort gjort, jeg tror det tok 3-4 timer... Jeg betalte ca 10 båtlapper pluss mva og transport... Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Blast-it.no gjorde jobben..... Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 10.November.2018 Link til dette innlegget Svart 10.November.2018 Prøv Storeulv,ingen blåser som han. Sitér dette innlegget Link to post
mmosberg Svart 10.November.2018 Link til dette innlegget Svart 10.November.2018 Følger. Vurderer å få dette gjort på min 32 Scirocco. Står på land i Søgne. Sitér dette innlegget Det glade Sørlandet! 2003 modell Windy Scirocco 32 HT “Rabagast”, Callsign: LD3800, MMSI: 257076050 Link to post
Inter 9000 Svart 11.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2018 Er et firma som holder til i Søgne. www.agderoverflateteknikk.no Kan godt være det er en fordel å være flere samtidig. Må jo jo bli en del gris og støv. Er vel en stor maskerings jobb. Nå står min båt rett vedsiden av huset som er hvit, tror derfor jobben bør gjøres en annen plass? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
javi30 Svart 11.November.2018 Link til dette innlegget Svart 11.November.2018 På Vigeland i Lindesnes holder Ronny Bjørgulfsen til han driver med Tøris blåsing .Prøv han han er seriøs og flink Sitér dette innlegget Link to post
Akvanauten Svart 11.November.2018 Link til dette innlegget Svart 11.November.2018 Prøv www.vannhandel.no De er flinke til sånt. Holder til i Larvik men jeg tror de tar jobber nedover kysten også. Ellers er det jo en fin tur opp langs kysten om du må flytte båten. Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.