Windy 32 Startet 11.November.2018 Link til dette innlegget Startet 11.November.2018 Har en Windy scirocco jeg skal få lakkert dashboardet på nå i vinter. Båten har Nirox Antracit stoler og puter. Ser på Nextel sin side at det er to typer Nextel Antracit farger.... Hvilke av disse vil passe best tro? Den ene heter B34 Antracit og den andre B21 Dark Antracit.. Tenker kansje den Dark kan bli litt for mørk? Håper noe kan komme med noen tips her Har avtalt med en meget dyktig billakkerer som skal lakke det, men han spurte meg om jeg kunne finne ut om det kunne brukes 1,3 dyse i sprøyten til dette,da det er en litt spesiel lakk, eller om han måtte få tak i en annen.? Helt sikker på at noen her inne kan gi noen gode svar her. Sitér dette innlegget Link to post
mikaels Svart 11.November.2018 Link til dette innlegget Svart 11.November.2018 Målade vår förra båt med Nextel Antracit och blev mkt nöjd. Den går väldigt fint i färgton mot Niroxx Koksgrå (se bilderna nedan). Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 12.November.2018 Link til dette innlegget Svart 12.November.2018 Du skriver målade? Er dette lakkert eller malt på? Sitér dette innlegget Link to post
Windy 32 Svart 12.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2018 Det så veldig bra ut mikaels! akurat den fargen ser best ut men vet du om det er B34 Antracit eller er det B21 Dark Antracit ? Sitér dette innlegget Link to post
mikaels Svart 12.November.2018 Link til dette innlegget Svart 12.November.2018 Hej, det är sprutlackat av en firma i Göteborg. Det var Antracit B34 som de använde om jag inte minns fel. Samma som Windy använde som original på dessa båtarna. Sitér dette innlegget Link to post
Windy 32 Svart 12.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2018 Tusen takk mikaels! Da kan jeg dobbeltsjekke med windy og bestille lakken der. Dette skal bli bra Sitér dette innlegget Link to post
mikaels Svart 14.November.2018 Link til dette innlegget Svart 14.November.2018 Det finns fler som gjort detta, även på w32 scirocco. Kolla på facebook ”windy owners club” så finner du många goda råd! Sitér dette innlegget Link to post
Windy 32 Svart 23.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2018 Noen som vet om det er greit å bruke Sikkens Dark grey 799 grunning for bil etc til dette? Hadde vært greit da jeg har god tilgang til dette Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.