Palarne Startet 12.November.2018 Link til dette innlegget Startet 12.November.2018 Har en Buster Magnum 2013. Når jeg nå tok båten på land ser jeg at trimplanene greier ikke å trekke seg helt inn. Se vedlagte bilde. Begge står i samme posisjon. De går "fort" opp til den posisjonen som bilde viser, så begynner pumpen i gå tungt, og de går ikke lenger inn. Hva kan være feil? Ser ingen skade på sylinderen. Jeg får heller ikke den farten jeg mener båten skal ha, så hvor mye kan det utgjøre at de ikke går helt inn? Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 12.November.2018 Link til dette innlegget Svart 12.November.2018 Sjekk om planene henger i festet. "Hengslet" er bare en knekk på planet, kan kile seg fast. Sitér dette innlegget Link to post
Palarne Svart 12.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2018 Takk for tips. Skal sjekke når den er tilbake fra service. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.