Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

@| ( Har straumopplegget lovleg og på stell i min båt. Må likevel vere lov å stille spørsmål om nokon har kjennskap til reelle episoder der manglande jordledning har medført ulykker i saltvatn. Er fullstendig klar over lovverket, og båten min er som sagt heilt innanfor på alle måtar.""")

Da har du vell en samsvarsærklering over 220 V anlegget da.

El 77 bygger på ulykker i utlandet. Og trakk tilbake EL.66. Føre var prinsippet,
Men som mye annet det skorter på kontroll.

|

Roger jo

Roger jo

@| ( Har straumopplegget lovleg og på stell i min båt. Må likevel vere lov å stille spørsmål om nokon har kjennskap til reelle episoder der manglande jordledning har medført ulykker i saltvatn. Er fullstendig klar over lovverket, og båten min er som sagt heilt innanfor på alle måtar.""")

Da har du vell en samsvarsærklering over 220 V annlegget da.

El 77 bygger på ulykker i utlandet. Og trakk tilbake EL.66. Føre var prinsippet,
Men som mye annet det skorter på kontroll.

|

Roger jo

Roger jo

@unnmøre ( Har straumopplegget lovleg og på stell i min båt. Må likevel vere lov å stille spørsmål om nokon har kjennskap til reelle episoder der manglande jordledning har medført ulykker i saltvatn. Er fullstendig klar over lovverket, og båten min er som sagt heilt innanfor på alle måtar.""")

Da har du vell en samsvarsærklering over 220 V annlegget da.

El 77 bygger på ulykker i utlandet.

• Create New...