Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Hehe, nei jeg er nok ferdig med den ja :) Men ordet «tulling» ga jeg fordi han ikke har eget jordplad, verken dynaplate eller noe annet. Til tiden så er han ganske hodeløs og denne gangen så har han bare rett og slett bare koblet fra landjord, uten i det hele tatt å tenke. Og ja, jeg har selv sett det. Han har av og til så mange rare ideer at jeg er sluttet å bli overrasket over han. Samme med når han kobler spylepumpen direkte på batteriet uten sikring. Er ikke nødvendig, sier han. Når man kobler utenom hovedbryter så trenger man ikke sikring, svarer han når man spør hvorfor.

Det at jeg startet denne tråden var fordi jeg lurte på om det kunne være farlig for naboene at han ikke har jord i det hele tatt. 

Men det er veldig interessant å følge med på hva dere skriver, likeså den tråden fra 2007 som det er linket til tidligere i tråden. Man lærer så utrolig mye av dette. :thumbsup:

Kjellg

Kjellg

Hehe, nei jeg er nok ferdig med den ja :) Men ordet «tulling» ga jeg fordi han ikke har eget jordplad, verken dynaplate eller noe annet. Til tiden så er han ganske hodeløs og denne gangen så har han bare rett og slett bare koblet fra landjord, uten i det hele tatt å tenke. Og ja, jeg har selv sett det. Han har av og til så mange rare ideer at jeg er sluttet å bli overrasket over han. Samme med når han kobler spylepumpen direkte på batteriet uten sikring. Er ikke nødvendig, sier han. Når man kobler utenom hovedbryter så trenger man ikke sikring, svarer han når man spør hvorfor. Det at jeg startet denne tråden var fordi jeg lurte på om det kunne være farlig for naboene at han ikke har jord i det hele tatt. 

Men det er veldig interessant å følge med på hva dere skriver, likeså den tråden fra 2007 som det er linket til tidligere i tråden. Man lærer så utrolig mye av dette. :thumbsup:

Kjellg

Kjellg

Hehe, nei jeg er nok ferdig med den ja :) Men ordet «tulling» ga jeg fordi han ikke har eget jordplad, verken dynaplate eller noe annet. Til tiden så er han ganske hodeløs og denne gangen så har han bare rett og slett bare koblet fra landjord, uten i det hele tatt å tenke. Og ja, jeg har selv sett det. Han har av og til så mange rare ideer at jeg er sluttet å bli overrasket over han. Samme med når han kobler spylepumpen direkte på batteriet uten sikring. Er ikke nødvendig, sier han. Når man kobler utenom hovedbryter så trenger man ikke sikring, svarer han når man spør hvorfor. Det at jeg startet denne tråden var fordi jeg lurte på om det kunne være farlig for naboene at han ikke har jord i det hele tatt. 

Men det er veldig imteressant å følge med på hva dere skriver, likeså den tråden fra 2007 som det er linket til tidligere i tråden. Man lærer så utrolig mye av dette. :thumbsup:

Kjellg

Kjellg

Men det er veldig imteressant å følge med på hva dere skriver, likeså den tråden fra 2007 som det er linket til tidligere i tråden. Man lører så utrolig mye av dette. :thumbsup:

Kjellg

Kjellg

Kjellg

Kjellg

Hehe, nei jeg er nok ferdig med den ja :) Men ordet «tulling» ga jeg fordi han ikke har eget jordplad, verken dynaplate eller noe annet. Til tiden så er han ganske hodeløs og denne gangen så har han bare rett og slett bare koblet fra landjord, uten i det hele tatt å tenke. Og ja, jeg har selv sett det. Han har av og til så mange rare ideer at jeg er sluttet å bli overrasket over han. Samme med når han kobler spylepumpen direkte på batteriet uten sikring. Er ikke nødvendig, sier han. Når man kobler utenom hovedbryter så trenger man ikke sikring, svarer han når man spør hvorfor. Det at jeg spurte var fordi jeg lurte på om det kunne være farlig for naboene at han ikke har jord i det hele tatt. 

• Create New...