Austrevågen Startet 16.November.2018 Link til dette innlegget Startet 16.November.2018 Noen som vet om det er en båtslipp i Nordstraumen /Sperrevik i Lysefjorden og om den i så fall er offentlig eller om det kan betales for å bruke den? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 16.November.2018 Link til dette innlegget Svart 16.November.2018 Ved oselvarnaustet på os semtrum er det slipp til henger. Koster en hundrings på vipps. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Skrotnisse Svart 16.November.2018 Link til dette innlegget Svart 16.November.2018 Det er en bryggeanlegg like før du kommer til Buena, der kan du leie rampe for noen lapper.... Sitér dette innlegget Link to post
Austrevågen Svart 16.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2018 Takk begge to. Da får man båt på land før jul for en gangs skyld ? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 16.November.2018 Link til dette innlegget Svart 16.November.2018 Kan sikkert også låne rampen i os seilforening for noen småkroner. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Austrevågen Svart 21.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.November.2018 Gikk fint i Nordstraumen:). Vippset 200,- enkelt og greit Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 21.November.2018 Link til dette innlegget Svart 21.November.2018 Har kjørt forbi der i snart 60 år uten å vite at det het Nordstraumen Sitér dette innlegget Link to post
Austrevågen Svart 2.Desember.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2018 Samme her:)... men bare i 35 - 40 år. For ikke å snakke om alle de gangene jeg har satt ut og tatt opp båten på Milde fordi jeg ikke visste om denne slippen. ?? Sitér dette innlegget Link to post
Pitbullo Svart 23.April.2020 Link til dette innlegget Svart 23.April.2020 Gammel tråd, men jeg prøver meg :) På Nordstraumen, hvor er denne slippen? Er dette en plass hvor man betaler for hver gang, evt. leier tilgang på årsbasis? Jeg har en liten båt på henger som jeg har lyst til å kunne sette ut for hver gang jeg skal bruke den. Jeg forsøkte på en liten marina helt nærområdet mitt, men der måtte jeg leie båtplass for å få tilgang til slipp. Jeg er ikke sikker på om det er aktuelt i år, av forskjellige årsaker. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 23.April.2020 Link til dette innlegget Svart 23.April.2020 Mener du betaler for hver gang, med vipps Sitér dette innlegget Link to post
Pitbullo Svart 24.April.2020 Link til dette innlegget Svart 24.April.2020 Ok, takk for svar! Da skal jeg se nærmere på denne! Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 24.April.2020 Link til dette innlegget Svart 24.April.2020 Før stod det en plakat helt oppe i hovedveien med info. Jeg kjører på autopilot utover der nå, så jeg registrerer ikke omgivelsene lenger Sitér dette innlegget Link to post
Pitbullo Svart 24.April.2020 Link til dette innlegget Svart 24.April.2020 Sånn er det her også, kjører forbi nesten daglig, og har gjort det i flere år. Har dog aldri lagt merke til noe skilt.. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 27.April.2020 Link til dette innlegget Svart 27.April.2020 Fikk det med meg i morges, må ha hatt et godt øyeblikk. Der stod "båtplass leding" og et mobilnummer. Da er det nok samme fyren som styrer opptaksrampen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.