Oliverkim Startet 16.November.2018 Del på Facebook Startet 16.November.2018 Hei Vi er en båt gjeng som kunne tenkt oss å ta en tur opp slusene og opp til Nordsjø Camping. Er det noen som vet hvor lang tid ( timer ) det tar fra Arendal å opp til slusene eller Nordsjø camping ( noen som har tatt turen ) Blir en marsj fart på ca 6-7 knop Og er det noen anbefalinger å ta med eller besøke underveis? På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 16.November.2018 Del på Facebook Svart 16.November.2018 22timer i kajakk. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 16.November.2018 Del på Facebook Svart 16.November.2018 10 timer til Skien. 60Nm Steder å få med seg: Lyngør og området rundt, Risør- Perleporten- Pjolterbay, Portør-Rauane -Skrata-Jomfruland, Langesund-Andedammen(Siktesøya)-Jordsbukta(paradsisbukta)- Brevik Tidsbruk fra Skien og opp kommer ann på tidsbruk i Sluser osv.. Sitér dette innlegget Link to post
Oliverkim Svart 16.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2018 Tusen takk... ca hvor lang tid bruker slusene å ta + ÷ Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.November.2018 Del på Facebook Svart 16.November.2018 Jeg har ikke gått slusene i Telemark. Men andre sluser. Det tar fort ekstra tid. Med venting både her og der. Beregn ekstra dager. Slik at dere slipper unna stress. Da ble det en særdeles god opplevelse Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
SamH Svart 16.November.2018 Del på Facebook Svart 16.November.2018 Selve slusetida er rask, ca 30min i Skien, ca 45min i Løveid. Over Hjellevannet fra Skien og opp elva til Løveid regner en gjerne en liten time. Avhengig av strøm. Over Norsjø til Ferieland er det ca. 15nm. Litt info her: https://channels.visittelemark.no/telemarkskanalen/fritidsbaater/praktisk-informasjon Sitér dette innlegget Link to post
Oliverkim Svart 17.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.November.2018 Tusen takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.