Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

15åring med Maxi skrev for 2 timer siden:

Tusen takk. Dette skal jeg sjekke opp i. Om det blir problem med batterikapasiteten så tenker jeg at evt. innkjøp av nytt batteri skjer etter en stund. Då har vi litt peiling på det.

Har du syrebatteri? Om det er det så bør du absolutt ikke tappe det så langt ned. Du forkorter levetiden for batteriet drastisk da. Du tar rett og slett livet av det. Bare det å tappe slike batterier mer en 50% gir meg skikkelig vondt i magen. 

Om det holder med 2kw, tja det er jeg slettes ikke sikker på..

Kjellg

Kjellg

15åring med Maxi skrev 1 time siden:

Tusen takk. Dette skal jeg sjekke opp i. Om det blir problem med batterikapasiteten så tenker jeg at evt. innkjøp av nytt batteri skjer etter en stund. Då har vi litt peiling på det.

Har du syrebatteri? Om det er det så bør du absolutt ikke tappe det så langt ned. Du forkorter levetiden for batteriet drastisk da. Du tar rett og slett lovet av det. Bare det å tappe slike batterier mer en 50% gir meg skikkelig vondt i magen. 

Om det holder med 2kw, tja det er jeg slettes ikke sikker på..

Kjellg

Kjellg

15åring med Maxi skrev 58 minutter siden:

Had u syrebatteri? Om det er det så bør du absolutt ikke tappe det så langt ned. Du forkorter levetiden for batteriet drastisk da. Du tar rett og slett lovet av det. Bare det å tappe slike batterier mer en 50% gir meg skikkelig vondt i magen. 

• Create New...