btt Startet 20.November.2018 Link til dette innlegget Startet 20.November.2018 Hei, jeg skal ha båten ute i vinter og lurer på å ha en pressening over kalesje for å beskytte den. Er bare redd for at med mye vind vil pressening slite på kalesje i hjørner og slik. Noen dom har prøvd dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 20.November.2018 Link til dette innlegget Svart 20.November.2018 Jeg hadde en lettpresenning over kalesjen min i fjor vinter. Da ble jeg kvitt all kondens or rim innvendig, og det var mye lettere å koste bort snø og is. Dekket den til først og fremst pga noen vinduer i salongen som lakk. Det ble helt fritt for kondens under kalesjen, selv om det var delvis åpent under rekken akterut. Men det var noen merker på kalesjen etter vinteren. Gnag etter tau som gikk over hele presenningen. Det må ganske mye tauverk til for å holde selv en liten presenning på plass når det blåser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.