Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Lag deg en mal. Dra til en glassmester og få han til å lage et laminert glass i samme størrelse, så er du kvitt ripeproblemet. Koster ikke stort mer enn polycarbonat. Om det er gummilst som er innrammingen, får du med det også. Du setter det enkelt inn selv (mange videoer på YouTube som viser hvordan det gjøres).

Forutsetningen for det jeg foreslår er at ruten er helt slett og ikke krummer på noe vis.

Jannmar

Jannmar

Lag deg en mal. Dra til en glassmester og få han til å lage et laminert glass i samme størrelse, så er du kvitt ripeproblemet. Om det er gummilst som er innrammingen, får du med det også. Du setter det enkelt inn selv (mange videoer på YouTube som viser hvordan det gjøres.

Forutsetningen for det jeg foreslår er at ruten er helt slett og ikke krummer på noe vis.

Jannmar

Jannmar

Lag deg en mal. Dra til en glassmester og få han til å lage et laminert glass i samme størrelse. Om det er gummilst som er innrammingen, får du med det også. Du setter det enkelt inn selv (mange videoer på YouTube som viser hvordan det gjøres.

• Create New...