Penn Svart 23.November.2018 Link til dette innlegget Svart 23.November.2018 Du kan bruke sykkelpumpe. Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 25.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2018 OK, er det ikke verre? I første omgang burde jeg vel egentlig sjekke hvor høyt trykket er. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 26.November.2018 Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 Melder meg på denne og kan fortelle at jeg har en slik som "finnmarken" men der er det ingen ventil å bruke verken sykkelpumpe eller andre morsomme ting. Hadde tidligere en maken kjøpt på Maritim og der var det bare en lufteskrue på toppen, men den virket som den skulle antar jeg siden jeg kunne tappe vann uten at kona våknet om morgenen. Har ikke varmtvann om bord enda, må finne plass til tank. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.November.2018 Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 Det er i hovedsak to typer akkumulatoerer som vi kommer borti. Med og uten gummiblære innvendig. De med blære skal pumpes opp. De uten blære skal bare tømmes for vann når de blir for fulle. Har du betalt en hundrings for en akkumulator, er den nesten garantert uten blære. Og så finnes det stempelakkumulatoerer og annet rart, stort sett forbeholdt industrien. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 26.November.2018 Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 Hulda skrev 11 minutter siden: Det er i hovedsak to typer akkumulatoerer som vi kommer borti. Med og uten gummiblære innvendig. De med blære skal pumpes opp. De uten blære skal bare tømmes for vann når de blir for fulle. Har du betalt en hundrings for en akkumulator, er den nesten garantert uten blære. Og så finnes det stempelakkumulatoerer og annet rart, stort sett forbeholdt industrien. Den jeg har er nok av det simple slaget ja. Må se litt på hva jeg bytter til når våren kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.