Jump to content

Edit History

PiperBill

PiperBill

Jannmar skrev 45 minutter siden:

Javel? Jeg kommer ikke til å gå rundt og tygge asparges den tiden jeg har igjen.

Typisk ignorant replikk som jeg har hørt flere varianter av. Forresten så liker jeg ikke asparges og pleier heller ikke går rundt og spiser maten. Liker best å spise ved middagsbordet. Det som er kanskje oppsiktsvekkende er at jeg jobber som kjøttskjærer og har jobbet i kjøttindustrien i over 20år :-)

PiperBill

PiperBill

Jannmar skrev 44 minutter siden:

Javel? Jeg kommer ikke til å gå rundt og tygge asparges den tiden jeg har igjen.

Typisk ignorant replikk som jeg har hørt flere varianter av. Forresten så liker jeg ikke asparges og pleier heller ikke går rundt og spiser. Liker best å sitte ved middagsbordet. Det som er kanskje oppsiktsvekkende er at jeg jobber som kjøttskjærer og har jobbet i kjøttindustrien i over 20år :-)

PiperBill

PiperBill

Jannmar skrev 42 minutter siden:

Typisk ignorant replikk som jeg har hørt flere varianter av. Forresten så liker jeg ikke asparges og pleier heller ikke går rundt og spiser. Liker best å sitte ved middagsbordet. Det som er kanskje oppsiktsvekkende er at jeg jobber som kjøtt skjærer og har jobbet i kjøttindustrien i over 20år :-)

• Create New...