jakobmedbåt Startet 24.November.2018 Link til dette innlegget Startet 24.November.2018 Jeg tenkte å benytte meg av båten min hele vinteren, men er blitt gjort oppmerksom på at den likevel burde vinterkonserveres. Må jeg kjøre inn frostvæske hver gang etter bruk? Hvor kjører jeg inn frostvæske? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 24.November.2018 Link til dette innlegget Svart 24.November.2018 mener å huske det sto i boka på vår 40hk at man burde ha motor nedtiltet om det var minusgrader, for å unngå at impeller fryser. Aldri hørt om vinterkonservering med frostvæske på påhenger Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
jakobmedbåt Svart 24.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2018 Takk for svar. Det høres logisk ut med å la den være nedtiltet :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.