Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Var å så til båten min i dag som ligger på land etter å ha vært syk en ukes tid. Når jeg kom var det første som møtte meg at noen hadde begynt å bruke båten min som søppelplass. Det var masse søppel bakpå flapsen min. På side støttene mine hadde noen hengt fra seg ganske nye fendere, og gardintrappen min var borte. I stedet lå det en eldre nesten halvparten så kort gardintrapp der. Jeg tok meg en runde rundt og sjekket rundt alle båtene på land, men kunne ikke finne min.  Med en gang jeg så båten min trodde jeg nesten at jeg hadde tatt feil båt siden det var så mye rot og stigen min var borte. Det var ikke slik jeg dro fra båten min for en uke siden. Noen hadde også kuttet et av tauene til under presenningen min. Den hadde derfor vrengt seg. Det var et rent kutt på hver side av båten, og bare knuten var igjen. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare tok opp knuten i stedet for å kutte det, men ikke greit å stjele uansett. 

Uken før var jeg også å så til båten min, og hadde tenkt å koble den til strøm. Da hadde noen med en feil tatt min kontakt. Fikk gitt beskjed til styret som fikset opp og skrev ned strømforbruket til den andre. 

Hva syns folk jeg bør gjøre med slik oppførsel? Bør jeg informere styret? Det er ikke så lett for en gjeng med frivillige å følge med på alt som skjer i båtforeningen. Hva skal jeg gjøre med stigen som ligger under båten min - som ikke er min, og fenderne som ikke er mine? Har den andre personen tenkt at siden han tok stigen min så skal jeg få tingene hans som betaling? Merkelig opplegg. Er ikke noe logikk for meg. 

Knallipadden

Knallipadden

Var å så til båten min i dag som ligger på land etter å ha vært syk en ukes tid. Når jeg kom var det første som møtte meg at noen hadde begynt å bruke båten min som søppelplass. Det var masse søppel bakpå flapsen min. På side støttene mine hadde noen hengt fra seg ganske nye fendere, og gardintrappen min var borte. I stedet lå det en eldre nesten halvparten så kort gardintrapp der. Jeg tok meg en runde rundt og sjekket rundt alle båtene på land, men kunne ikke finne min.  Som ikke det var nok hadde noen skåret av ene tauet mitt til under presenningen slik at den hadde vrengt seg. Det var faktisk skåret av siden det var et helt rent kutt, og det vare bare en liten stump igjen med tau på hver side av båten. De hadde ikke giddet å knyte opp tauet en gang...

Uken før var jeg også å så til båten min, og hadde tenkt å koble den til strøm. Da hadde noen med en feil tatt min kontakt. Fikk gitt beskjed til styret som fikset opp og skrev ned strømforbruket til den andre. 

Hva syns folk jeg bør gjøre med slik oppførsel? Bør jeg informere styret? Det er ikke så lett for en gjeng med frivillige å følge med på alt som skjer i båtforeningen. Hva skal jeg gjøre med stigen som ligger under båten min - som ikke er min, og fenderne som ikke er mine? Har den andre personen tenkt at siden han tok stigen min så skal jeg få tingene hans som betaling? Merkelig opplegg. Er ikke noe logikk for meg. 

Knallipadden

Knallipadden

Var å så til båten min i dag som ligger på land etter å ha vært syk en ukes tid. Når jeg kom var det første som møtte meg at noen hadde begynt å bruke båten min som søppelplass. Det var masse søppel bakpå flapsen min. På side støttene mine hadde noen hengt fra seg ganske nye fendere, og gardintrappen min var borte. I stedet lå det en eldre nesten halvparten så kort gardintrapp der. Jeg tok meg en runde rundt og sjekket rundt alle båtene på land, men kunne ikke finne min.  Som ikke det var nok hadde noen skåret av ene tauet mitt til under presenningen slik at den hadde vrengt seg. Det var faktisk skåret av siden det var et helt rent kutt, og det vare bare en liten stum igjen på hver side av båten. 

Knallipadden

Knallipadden

Var å så til båten min i dag som ligger på land etter å ha vært syk en ukes tid. Når jeg kom var det første som møtte meg at noen hadde begynt å bruke båten min som søppelplass. Det var masse søppel bakpå flapsen min. På side støttene mine hadde noen hengt fra seg ganske nye fendere, og gardintrappen min var borte. I stedet lå det en eldre nesten halvparten så kort gardintrapp der. Jeg tok meg en runde rundt og sjekket rundt alle båtene på land, men kunne ikke finne min.  Som ikke det var nok hadde noen skåret av ene tauet mitt til under presenningen slik at den hadde vrengt seg. Det var faktisk skåret av siden det var et helt rent kutt, og det vare bare en liten stum igjen på hver side av båten. 

Hva syns folk jeg bør gjøre med slik oppførsel? Bør jeg informere styret? Det er ikke så lett for en gjeng med frivillige å følge med på alt som skjer i båtforeningen. Hva skal jeg gjøre med stigen som ligger under båten min - som ikke er min, og fenderne som ikke er mine? 

Knallipadden

Knallipadden

Var å så til båten min i dag som ligger på land etter å ha vært syk en ukes tid. Når jeg kom var det første som møtte meg at noen hadde begynt å bruke båten min som søppelplass. Det var masse søppel bakpå flapsen min. På side støttene mine hadde noen hengt fra seg ganske nye fendere, og gardintrappen min var borte. I stedet lå det en eldre nesten halvparten så kort gardintrapp der. Som ikke det var nok hadde noen skåret av ene tauet mitt til under presenningen slik at den hadde vrengt seg. Det var faktisk skåret av da det var et helt rent kutt, og det vare bare en liten stum igjen på hver side av båten. 

Hva syns folk jeg bør gjøre med slik oppførsel? Bør jeg informere styret? Det er ikke så lett for en gjeng med frivillige å følge med på alt som skjer i båtforeningen. Hva skal jeg gjøre med stigen som ligger under båten min - som ikke er min, og fenderne som ikke er mine? 

• Create New...