Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Ask skrev 41 minutter siden:

Kva båtlag er dette, "Knallipadden"? 

Det har jeg ikke lyst til å ta i plenum. Hvor eller hvilke forening er vel ikke så viktig. Viktigste er at jeg finner en løsning på problemet. Jeg får ta en rund i morgen og se om jeg finner gardin trappen min. Eventuelt lenke fast den som ligger der nå og skrive en lapp med nummer på hvis noen vil ha den. Kanskje det samme med fenderne også. 

Har vært en del tyveri og innbrudd i området i senere tid. For alt jeg vet kan tingene være stjålet. De kan ha lagt igjen  noe som de ikke klarte  å få med seg også brukt gardintrappen min til å bryte seg inn i andre båter siden den er bedre egnet til å ta seg inn i båter med. Har riktig nok ikke hørt noe om innbrudd i båter hos oss.

Knallipadden

Knallipadden

Ask skrev 24 minutter siden:

Kva båtlag er dette, "Knallipadden"? 

Det har jeg ikke lyst til å ta i plenum. Hvor eller hvilke forening er vel ikke så viktig. Viktigste er at jeg finner en løsning på problemet. Jeg får ta en rund i morgen og se om jeg finner gardin trappen min. Eventuelt lenke fast den som ligger der nå og skrive en lapp med nummer på hvis noen vil ha den. Kanskje det samme med fenderne også. 

• Create New...