Lanber Startet 26.November.2018 Link til dette innlegget Startet 26.November.2018 Er det flere enn meg som har blitt opprørt av sjørøver-virksomheten til den såkalte EU flåten som Dagbladet har avdekket? Dagbladet 10.11.18 Krabbekrigens ofre Hvordan er det mulig å drive slikt i dagens samfunn, helt på siden av loven og langt unna menneskeverd og de verdier vi slår oss på brystet med? Nå har Toine C Sannes startet et spleiselag for enka som sitter igjen Spleiselag til Irina Jeg har gitt noen kroner der og oppfordrer alle her til å gjøre det samme. Sitér dette innlegget Link to post
Bigmac Svart 26.November.2018 Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 Jo er no drit. Sikkert en del nordmenn som skor seg godt på det her. Kunne fått litt "oppdragelse" splr du meg. Hvem er Toine C Sannes? Sitér dette innlegget Link to post
Lanber Svart 26.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 Ei dame med engasjement og personlig innlevelse i kystens hverdag. Les hva hun skriver Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.