Jump to content

TAMD 75 - får ikke klarsignal til start

Atlantis74

Recommended Posts

Hei.

Jeg har to stk TAMD 75 med EDC. Jeg har mistet klarsignal for start på begge maskinene. Dette skjedde over natten. Jeg får ingen reaksjon eller signal når jeg trykker D Diagnoseknappen. Jeg har tenningslys som normalt. Jeg tenker at dersom solenoid er gåen på ett gir, så bør vel maskin to starte?. Jeg finner ingen sikringer som er gåen. Har noen vært borti lignende og kan komme med tips?.

• 2 uker senere...

Har du sjekket start og stopp releene dine? har hendt meg at begge klikket samtidig.

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

• 4 uker senere...

Hei igjen.

Har sjekket releer og de fungerer. Får signal fra hendler. Ser ut for at girene er låst i ikoblet posisjon. Tok ut hjernene på begge maskiner og testet dem mot software. Får ikke kontakt med hjernene. B&M sier de trolig er gåen, men kan ikke forstå at begge ryke samtidig. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...