Kenneth82 Svart 30.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2018 Takk for svar alle sammen - man kan ikke alltid få det man ønsker, og selv om svarene bekreftet det jeg ikke ville vite - får jeg heller se på det som videre læring i båtlivet. Vært en bratt kurve i løpet av året etter overgang fra 23' motorbåt til 38' seilbåt, på mange plan. Men så er det litt morsomt også med alt det nye man lærer! Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 30.November.2018 Link til dette innlegget Svart 30.November.2018 Nå fikk du en ekstra grunn til å være i båten noen økter fremover. Det må da være bra Lykke til med tanksjau. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
index Svart 30.November.2018 Link til dette innlegget Svart 30.November.2018 (redigert) . Redigert 30.November.2018 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 30.November.2018 Link til dette innlegget Svart 30.November.2018 Familiesnekke skrev for 18 timer siden: Jeg har bare erfaring fra lastebil i tropisk klima, men der drenerte vi ut ca en dl vann fra dieseltanken; hver morgen! Det det er rett og slett ikke mulig! Desverre, da kunne man laget billige Watermakere ... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Eureka Svart 30.November.2018 Link til dette innlegget Svart 30.November.2018 Rengjør tanken og sjekk eventuell o-ring på dieselpåfylling samt sjekke at luftinga til tanken kan drenere inn vann til tanken. Når man kjøper brukt båt, burde det være obligatorisk første sjekkpunkt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.