Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

seilfred skrev for 2 timer siden:

Ja, der nærmer vi oss!Hadde vært innmari kult med et mer stilrent design også.. (begynner å bli kravstor nå) Hva søkte du på Kjellg?

Søkte bare rett frem «gps logger»

Kan sikkert redifinere søket litt etter det man ønsker. Om du skal handle i kina så tror jeg nok aliexpress er den rette plassen. Det er der disse gutta samles :giggle:

Men på den anne side om du bare skal ha fart og SOG så er det ikke så vanskelig å lage heller ved hjelp av RPI eller Arduino. Men da er du allerede på den prisen som er for disse ferdige fra kina. 

Kjellg

Kjellg

seilfred skrev for 2 timer siden:

Ja, der nærmer vi oss!Hadde vært innmari kult med et mer stilrent design også.. (begynner å bli kravstor nå) Hva søkte du på Kjellg?

Kan sikkert redifinere søket litt etter det man ønsker. Om du skal handle i kina så tror jeg nok aliexpress er den rette plassen. Det er der disse gutta samles :giggle:

Men på den anne side om du bare skal ha fart og SOG så er det ikke så vanskelog å lage heller ved hjelp av RPI eller Arduino. Men da er du allerede på den prisen som er for disse ferdige fra kina. 

Kjellg

Kjellg

seilfred skrev for 1 time siden:

• Create New...