Rotorrex400 Startet 1.Desember.2018 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2018 Heisann! I en stund nå har jeg tenkt på å slege båten min, det er min første og har vært en fantastisk opplevelse. Det er en reltaiv ny gummibåt med påhengs fra 2015 (yamaha 6hk 4t) jeg har tenkt å selge den siden spare opp penger til bil. Hva kan jeg evt få for den? Båten er i god stand, men litt bruksmerker. Kjøpte den for 10K. Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 1.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2018 SJEKK UT PÅ FINN.NO DER HAR DU MARKEDSPRISENE SOM GJELDER. Ønsker du å selge "raskt" må du være billigst på finn. Det er min erfaring. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 1.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2018 Klarer du vente til våren med å selge vil du sannsynligvis få mer for båten. Det er ikke akkurat sesong for åpne gummibåter med påhengs denne tiden på året. Og ja, sjekk ut finn.no. Eksempelvis ligger det en gummibåt med 6hk Mariner til 6500kr, samtidig ligger det også ute en gummibåt med 10hk til rett under 10000kr. Den med 6hk er eldre enn din, så kanskje noe mellom i pris? Riktig pris vil selge raskere, men har du is i magen vil du nok likevel få solgt etter hvert, så lenge du ikke har priset deg helt ut. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 1.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2018 Jeg vil si 10.000 og det er helt uavhengig av om den er 10 eller 40 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.