Jump to content

Edit History

JRK

JRK

Hei,

Er også litt skeptisk, min bror hadde en stor lommelykt som "eksploderte" det vil si den delte seg og den sendte ut den ene cellen etter den andre som ut som skudd fra en revolver. Dramatisk, med både brannvesen og I ettertid poliyietterforskning. Kjøpt fra Kina.

På den annen side det finnes to varianter av disse scellene unprotected og protected og det kan jo være greit og vite om man bestiller løse.

Nå er de jo også slik at I større batteribanker så er det  som regel montert overvåking på hver enkelt celle I batteriene og da er vel ting litt tryggere. Men jeg vil ikke være den første til å ta I bruk dette I min båt

JRK

JRK

Hei,

Er også litt skeptisk, min bror hadde en stor lommelykt som "eksploderte" det vil si den delte seg og den sendte ut den ene cellen etter den andre som ut som skudd fra en revolver. Dramatisk, med både brannvesen og I ettertid poliyietterforskning. Kjøpt fra Kina.

På den annen side det finnes to varianter av disse scellene unprotected og protected og det kan jo være greit og vite om man bestiller løse.

Nå er de jo også slik at I større batteribanker så er det alltid montert overvåking på hver enkelt celle I batteriene og da er vel ting litt tryggere. Men jeg vil ikke være den første til å ta I bruk dette I min båt

• Create New...