Jump to content

Edit History

BOBO II

BOBO II

Som flere sier her stram til de to mutterne på pakkboksen til det ikke drypper lengre når du ligger stille. så tester du under gange og strammer til en kvart omdreining på begge muttere til det drypper så vidt Jeg tror du vil se det på kjølevannet som drypper under pakkboksen din om det er teflon eller talg Er det teflon så mener jeg at du får litt mørkere vanndrypp, mens talg ikke har  noe farge på vannet. Jeg har teflon og det gir noe mørkere farge på vannet. Det drypper under gange men ingen ting når jeg  ligger stille. Kjøp deg et IR thermometer Her så måler du tempen på pakkboksen under gange. Tempen bør ikke gå over 30-35gr. mine ligger på ca 32 gr. under marsfart. Dette er også supert apparat til å måle tempen på motor eksos olje og ikke minst oljekjølere.

Det er bare å lukke opp motorroms luka og skyte mot pakkboksen eller der du ønsker å måle tempen i tilleg så slipper du å gå ned i kjellern under gange. 

BOBO II

BOBO II

Jeg tror du vil se det på kjølevannet som drypper under pakkboksen din om det er teflon eller talg. Er det teflon så mener jeg at du får litt mørkere vanndrypp, mens talg ikke har  noe farge på vannet. Jeg har teflon og det gir noe mørkere farge på vannet. Det drypper under gange men ingen ting når jeg  ligger stille. Kjøp deg et IR thermometer Her så måler du tempen på pakkboksen under gange. Tempen bør ikke gå over 30-35gr. mine ligger på ca 32 gr. under marsfart. Dette er også supert apparat til å måle tempen på motor eksos olje og ikke minst oljekjølere.

Det er bare å lukke opp motorroms luka og skyte mot pakkboksen eller der du ønsker å måle tempen i tilleg så slipper du å gå ned i kjellern under gange. 

BOBO II

BOBO II

Jeg tror du vil se det på kjølevannet som drypper under pakkboksen din om det er teflon eller talg. Er det teflon så mener jeg at du får litt mørkere vanndrypp, mens talg ikke har  noe farge på vannet. Jeg har teflon og det gir noe mørkere farge på vannet. Det drypper under gange men ingen ting når jeg  ligger stille. Kjøp deg et IR thermometer Her så måler du tempen på pakkboksen under gange. Tempen bør ikke gå over 30-35gr. mine ligger på ca 32 gr. under marsfart. Dette er også supert apparat til å måle tempen på motor eksos olje og ikke minst oljekjølere.

Det er bare å lukke opp motorroms luka og skyte mot pakkboksen. slipper å gå ned i kjellern under gange. 

• Create New...