Dykker Startet 4.Desember.2018 Link til dette innlegget Startet 4.Desember.2018 Julepyntetråd må vi ha her på Båtplassen. Legg ut bilder! Jeg pynta til Jul på Ronja ikveld. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 4.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2018 Jeg hadde Coca cola i båten ista, den er jo hvit og rød. Teller det som julepynt ? Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 4.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2018 Grønngylt skrev 19 minutter siden: Jeg hadde Coca cola i båten ista, den er jo hvit og rød. Teller det som julepynt ? Slik? Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 4.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2018 Hvem var jose? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 4.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2018 BØstrøm skrev 6 minutter siden: Hvem var jose? En snekker som ble lurt av forloveden sin. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 4.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2018 Er en dag som er viktig i desember. Å det er solsnu. ???? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
BØstrøm Svart 4.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2018 Å Gud. Har alltid trodd det var Josef. Dårlig karma det der, unnfanget av en Hellig Hånd, som stikker fra barnebidraget. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 4.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2018 I østnorge kaller vi det vintersolverv, og her er det ikke før 21 december(sånn ca.) Vestnorge ligger vel sånn ca 20 minutter etter? Sitér dette innlegget Link to post
trixie2 Svart 5.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2018 TerjeFjern skrev for 11 timer siden: Slik? Og hvordan vil du løse spørsmålet om tre vise menn? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 5.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2018 Så koselig dykker Kobbskolten står i deler og er hobbyverksted og det er verktøy og deler og puter og rot overalt pga kabling og montering av ankervinsj, så det ikke mye julefred ombord der, men jeg har nå en unskyldning for å være mye i båten uansett, og med varemeren på fullt og regnet trommende på taket og vinden ulende i masta og litt godt i glasset så er det skikkelig trivelig uansett Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Taskeladden Svart 5.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2018 Detta så jo virkelig kos ut :) Greit med litt god steminig når snøfaen flyr utenfor døren :D At solen snur betyr jo at nå går det rette veien mot våren, og den kan jo ikke komme fort nok :) Håper det er nok global oppvarming til at våren kommer enda litt tidligere enn den gjorde i fjor! Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.