Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Jeg har nå demontert lanternene fra båten. Ser når jeg tar de ut av selve lanternehuset at de er CE-merket. De har også et rattmerke, men er dette det riktige rattmerket?? eller er det Osculatis logo. (Har sikkert også sett disse merkene da jeg monterte lanternene, men ikke tenkt mere over det, og da forsvinner det fort ut av mitt hode i alle fall). Kan ikke se noe IEC 60945 nummer som Kaptein Plast og shipahoy omtaler hverken på embalasjen eller lanternene.

Har prøvd å koble lanternene til et batteri i garasjen, og når jeg holder den bærbare VHF-en inntil lanternene får jeg samme støyen som jeg fikk i båten. Støyen er ikke konstant, men kommer og går med nogenlunde jevne mellomrom.

CE.JPG

Jannmar

Jannmar

Jeg har nå demontert lanternene fra båten. Ser når jeg tar de ut av selve lanternehuset at de er CE-merket. De har også et rattmerke, men er dette det riktige rattmerket?? eller er det Osculatis logo. (Har sikkert også sett disse merkene da jeg monterte lanternene, men ikke tenkt mere over det, og da forsvinner det fort ut av mitt hode i alle fall).

Har prøvd å koble lanternene til et batteri i garasjen, og når jeg holder den bærbare VHF-en inntil lanternene får jeg samme støyen som jeg fikk i båten. Støyen er ikke konstant, men kommer og går med nogenlunde jevne mellomrom.

CE.JPG

Jannmar

Jannmar

Jeg har nå demontert lanternene fra båten. Ser når jeg tar de ut av selve lanternehuset at de er CE-merket. De har også et rattmerke, men er dette det riktige rattmerket?? eller er det Osculatis logo. (Har sikkert også sett disse merkene da jeg monterte lanternene, men ikke tenkt mere over det, og da forsvinner det fort ut av mitt hode i alle fall).

Har prøvd å koble lanternene til et batteri i garasjen, og når jeg holder den bærbare VHF-en inntil lanternene for jeg samme støyen som jeg fikk i båten. Støyen er ikke konstant, men kommer og går med nogenlunde jevne mellomrom 

CE.JPG

• Create New...