Jump to content

Edit History

MorganX

MorganX

Den plastikk tanken som sitter på motoren på bilde er til drevoljen, den hvite plastikk tanken på bilde 8 i Finn annonsen som ligger på gulvet er ekspansjons tanken til ferskvannskjølingen. Jeg måtte kjøpe min fra Ravns garage og den kostet nesten 700,-  så ja.. husk og få med denne, og om du kan få med kabelstokken fra motor til instrumenter så er jo det bra for den koster nesten 2000,- kontakten/pluggen til denne som er rund ser du på bildet 6 rett over fordeleren.

https://www.ravnsgarage.no/recovery-kit

MorganX

MorganX

Den plastikk tanken som sitter på motoren på bilde er til drevoljen, den hvite plastikk tanken på bilde 8 i Finn annonsen som ligger på gulvet er ekspansjons tanken til ferskvannskjølingen. Jeg måtte kjøpe min fra Ravns garage og den kostet nesten 700,-  så ja.. husk og få med denne, og om du kan få med kabelstokken fra motor til instrumenter så er jo det bra for den koster nesten 2000,- kontakten/pluggen til denne som er rund ser du på bildet 6 rett over fordeleren.

MorganX

MorganX

Den plastikk tanken som sitter på motoren på bilde er til drevoljen, den hvite plastikk tanken på bilde 8 i Finn annonsen som ligger på gulvet er ekspansjons tanken til ferskvannskjølingen. Jeg måtte kjøpe min fra Ravns garage og den kostet nesten 700,-  så ja.. husk og få med denne, og om du kan få med kabelstokken fra motor til instrumenter så er jo det bra for den koster nesten 2000,-

MorganX

MorganX

Den plastikk tanken som sitter på motoren på bilde er til drevoljen, den hvite plastikk tanken på bilde 8 i Finn annonsen som ligger på gulvet er ekspansjons tanken til ferskvannskjølingen. Jeg måtte kjøpe min fra Ravns garage og den kostet nesten 700,-  så ja.. husk og få med denne.

• Create New...