Gdj Startet 7.Desember.2018 Link til dette innlegget Startet 7.Desember.2018 (redigert) Hei, jeg har en 2004 mod Bavaria 25 sport som jeg lurer på å montere inn en baugpropell og lurer litt på plasseringa av denne. Jeg har sett et annet innlegg her inne hvor en har satt den inni det forreste «rom» i baugen, men i min så er dette rommet tettet igjen, er det noen som vet hvorfor det er tettet igjen? Og eller går det an å åpne dette rommet for å plassere en baugpropell? Under gulvet er det ikke plass. Redigert 7.Desember.2018 av Gdj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Olepo Svart 8.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2018 Hei, jeg har en 2005 Bavaria 25 Sport. På min båt er baugpropellen montert i dette rommet som du viser til, trukket så langt tilbake som mulig. Min propell er ettermontert av en tidligere eier og ikke levert fra fabrikk. Ser ingen tegn til at det opprinnelig har vært støpt igjen på min båt, men jeg vet jo ikke hva som er gjort i forbindelse med installasjonen. Tror det er samme grå farge i rommet på min båt. Går ut ifra at du også har en treplate som ligger i utsparringen over dette rommet? Sitér dette innlegget Link to post
Gdj Svart 8.Desember.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2018 Takker for tilbakemelding Ja jeg har også sett andre som ikke har gjenstøpt dette rommet, mulig det har vært nyere modeller? ja har en treplate over der ja ? får forske litt videre om det er mulig og åpne det opp.. hadde vertfall vært hull å fått inn en visp i front det. Sitér dette innlegget Link to post
Tabaqui Svart 8.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2018 Sikkert et kræsjskott som er forseglet i fall du skulle kjøre på noe for å minske sjansen for at du får vanngjennomtrengning i hele båten med påfølgende synking dersom du renner på noe. Kan alltids åpnes i så fall, men du deaktiverer da en av de viktigste sikkerhetsfunksjonene som er bygget inn i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 8.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2018 Åpne rommet og Montér du. Kan jo legge på et lokk igjen med en pakning på, så vips så er rommet tett igjen ? Sitér dette innlegget Link to post
Gdj Svart 9.Desember.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2018 Ja det ender nok med det? takker for tilbakemeldinger? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.