Jump to content

Bavaria 25 Plassering av baugpropell

Gdj

Recommended Posts

Hei, jeg har en 2004 mod Bavaria 25 sport som jeg lurer på å montere inn en baugpropell og lurer litt på plasseringa av denne. Jeg har sett et annet innlegg her inne hvor en har satt den inni det forreste «rom» i baugen, men i min så er dette rommet tettet igjen, er det noen som vet hvorfor det er tettet igjen? Og eller går det an å åpne dette rommet for å plassere en baugpropell? Under gulvet er det ikke plass.

14E15129-DADA-4028-B3C7-9BEF93FA6B62.jpeg

Redigert av Gdj (see edit history)

Hei, jeg har en 2005 Bavaria 25 Sport. På min båt er baugpropellen montert i dette rommet som du viser til, trukket så langt tilbake som mulig.

Min propell er ettermontert av en tidligere eier og ikke levert fra fabrikk.

Ser ingen tegn til at det opprinnelig har vært støpt igjen på min båt, men jeg vet jo ikke hva som er gjort i forbindelse med installasjonen. Tror det er samme grå farge i rommet på min båt.

Går ut ifra at du også har en treplate som ligger i utsparringen over dette rommet?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...