Jump to content

Viksund goldfish 31 LL5000, hvor er den i dag?

luka

Recommended Posts

Av nostalgiske grunnar har eg prøvd å spora opp våre foreldre sin tidlegare familiebåt, og oss ungane sin, Viksund Goldfish 31, den var spesielt fin innvendig grunna forrige eigar som var møbelsnekker og hadde kraftig motor på rundt 100 hk, hadde to master, kjenneteikn var LL5000, eg trur den vart seld frå Bømlo tidleg på 2000 talet, eg har, utan hell, gjennom ulike instansar prøvd å finna den, og ville vore takknemlig om nokon veit noko, eller har gode tips - om båten i det heile tatt fins lenger??

Vet ikke hvor mange som ble produsert av 31 Goldfish...men vil tro de fleste er mer eller mindre i drift i dag også...

Kjenner personlig ikke mindre en 4 stk som har en slik båt...men bare 1 med master...

Den var veldig for seg gjort innvendig, vinterisolert, og ganske stilig og uoriginalt interiør...

Hadde en Yanmar motor på opp mot 100HK om bord...

Ble solgt i fjor...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...