Kjellg Startet 10.Desember.2018 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2018 Har noen bokser med 6-66, 5-56 og elektrospray som jeg egentlig bruker hele året. Hittil så har jeg tatt de hjem når det er frost, men trenger jeg det? Tenker da på om det er fare for at de fryser til is ombord om vinteren Det er vel kanskje en drivgass i dem som gjør at de ikke fryser? Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 10.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2018 De som har blitt liggende igjen i båten over vinteren har en tendens til å være tomme for gass om våren, fysikken og kjemien bak, har jeg ikke kontroll på. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Sørlandet2 Svart 10.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2018 Disse multisprayene innehoøder oftest en stor del Withe sprit,, samt noe olje-luriumprodukt. Olje-produktert, enten det er i en motor, ei girkasse eller i en sprayboks, tåler da frost? Jeg har hatt liknende produkter i garasje og båt hvor det er frost. Jeg kan ikke opplevd noe problem med det. At spraybokser mister drivgass har jeg opplevd på bokser som også står inne i hus. Jeg kan ikke se noen sammenheng med frost. Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 10.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2018 Jeg har en drøss av forskjellige spraybokser som står i uisolert garasje hele året. Aldri noe problem. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 10.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2018 50 blå eller under. Troms er sikker. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 10.Desember.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2018 Takk skal dere ha, gutter! Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 10.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2018 Da er det sikkert verre med ankerdrammen. Har ikke noen større erfaring med akkurat denne biten, men det virker som om innholdet forsvinner i løpet av vinteren. Har vel helst andre årsaker enn frosten. Ja ja, et lite sidesprang men sikkert ikke den eneste som har oppdaget dette. God advent? Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 10.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2018 Har sjenket dram av flaske som har blitt stående uten kork over natten. Synes det smaker mindre sterkt dagen derpå... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.