Jump to content

Edit History

fjordgrynt

fjordgrynt

Dinamo skrev for 3 timer siden:

Eg var eingang for veldig lenge siden på leiting etter lause kontakter for slike blokker, og gjorde då nokre oppdagelser: først at kvar kabelstørrelse har sin sko størrelse er ikkje uventa, men innebærer at ein treng fleire størrelser. Det er heller ikkje uventa at der er spesialverktøy til å pressa dette med. Men so kjem rosinen i pølsen: at ein må kjøpa ei eske av kvar størrelse får so vera, til ein får greie på at ei eske er 10 000 stk. Dette som eg fann fram til er lenge siden og noko kan vera forandra, men likevel, mitt råd er å bytta heile konnektorsystemet.

Ein treng ulike storleikar endehylser også, men det kostar ikkje meir enn ein hundrelapp for 500 stk i fem ulike storleikar, som bør halde for dei fleste. Og skruklemmene (sukkerbitar) får ein på BIltema for nokre få kroner. Dette er ei enkel og rimelig løysning,  og som gjer ein sikker forbindelse over tid. Treng ein ei permanent kobling som er vanntett, er vulkaniseringstape løysinga.

fjordgrynt

fjordgrynt

Dinamo skrev for 2 timer siden:

Eg var eingang for veldig lenge siden på leiting etter lause kontakter for slike blokker, og gjorde då nokre oppdagelser: først at kvar kabelstørrelse har sin sko størrelse er ikkje uventa, men innebærer at ein treng fleire størrelser. Det er heller ikkje uventa at der er spesialverktøy til å pressa dette med. Men so kjem rosinen i pølsen: at ein må kjøpa ei eske av kvar størrelse får so vera, til ein får greie på at ei eske er 10 000 stk. Dette som eg fann fram til er lenge siden og noko kan vera forandra, men likevel, mitt råd er å bytta heile konnektorsystemet.

Ein treng ulike storleikar endehylser også, men det kostar ikkje meir enn ein hundrelapp for 500 stk i fem ulike storleikar, som bør halde for dei fleste. Og skruklemmene (sukkerbitar) får ein på BIltema for nokre få kroner. Dette er ei enkel og rimelig løysning,  og som gjer ein sikker forbindelse over tid. Treng ein er permanent kobling som er vanntett, er vulkaniseringstape løysinga.

• Create New...