Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Bruker også mest uisolerte sko og strømpe etterpå. Etterhvert som årene har gått så synes jeg at jeg får bedre kontroll på pressingen ved å bruke uisolerte sko. Men de skjøtene med tinn inni, synes jeg er noe dritt. For det første så er det forferdelig lett å få en kaldlodd, dvs tinnet smelter ikke til kordellene, og det andre er at det er veldig lett å ‘varme’ hull i isolasjon. Holder meg langt unna dem og bruker heller vanlig lodding. 

Kjellg

Kjellg

Bruker også mest uisolerte sko. Etterhvert som årene har gått så synes jeg at jeg får bedre kontroll på pressingen ved å bruke uisolerte sko. Men de skjøtene med tinn inni, synes jeg er noe dritt. For det første så er det forferdelig lett å få en kaldlodd, dvs tinnet smelter ikke til kordellene, og det andre er at det er veldig lett å ‘varme’ hull i isolasjon. Holder meg langt unna dem og bruker heller vanlig lodding. 

Kjellg

Kjellg

Bruker også mest uisolerte sko. Etterhvert som årene har gått så synes jeg st jeg får bedre kontroll på pressingen ved å bruke uisolerte sko. Men de skjøtene med tinn inni, synes jeg er noe dritt. For det første så er det forferdelig lett å få en kaldlodd, dvs tinnet smelter ikke til kordellene, og det andre er at det er veldig lett å ‘varme’ hull i isolasjon. Holder meg langt unna dem og bruker heller vanlig lodding. 

• Create New...