Jump to content

Edit History

MorganX

MorganX

På den Knipex tangen skal du kunne bruke røde,blå, gule isolerte kabelsko fra stort sett alle leverandører.. men hold deg unna Biltema sine kabelsko.. de har jeg dårlig erfaring med da de sitter dårlig. Som elektriker bruker jeg nesten alltid verktøy fra Knipex fordi de produserer den kvaliteten jeg forventer til proffesjonelt bruk. men denne kabelskotangen som er avbildet har jeg aldri brukt da jeg bruker en annen fabrikant. Det er mest sansynlig kabelskoene dine som er dårlige eller at du presser feil. Klem også tangen helt sammen så langt du klarer når du presser. Pass også på og avmantle ledningen nok og se hvor du presser på kabelskoen. Det er også viktig å bruke rett kabelsko til rett størrelse på ledning, 0.75-1.5mm2 på røde, 2.5mm2  på blå, og 4mm2 på gule og 6mm2 på gule eller svarte kabelsko

MorganX

MorganX

På den Knipex tangen skal du kunne bruke røde,blå, gule isolerte kabelsko fra stort sett alle leverandører.. men hold deg unna Biltema sine kabelsko.. de har jeg dårlig erfaring med da de sitter dårlig. Som elektriker bruker jeg nesten alltid verktøy fra Knipex fordi de produserer den kvaliteten jeg forventer til proffesjonelt bruk. men denne kabelskotangen som er avbildet har jeg aldri brukt da jeg bruker en annen fabrikant. Det er mest sansynlig kabelskoene dine som er dårlige eller at du presser feil. Klem også tangen helt sammen så langt du klarer når du presser. Pass også på og avmantle ledningen nok og se hvor du presser på kabelskoen. Det er også viktig å bruke rett kabelsko til rett størrelse på ledning, 0.75-1.5mm2 på røde, 2.5mm2  på blå, og 4mm2 på gule

MorganX

MorganX

På den Knipex tangen skal du kunne bruke røde,blå, gule isolerte kabelsko fra stort sett alle leverandører.. men hold deg unna Biltema sine kabelsko.. de har jeg dårlig erfaring med da de sitter dårlig. Som elektriker bruker jeg nesten alltid verktøy fra Knipex fordi de produserer den kvaliteten jeg forventer til proffesjonelt bruk. men denne kabelskotangen som er avbildet har jeg aldri brukt da jeg bruker en annen fabrikant. Det er mest sansynlig kabelskoene dine som er dårlige eller at du presser feil. Klem også tangen helt sammen så langt du klarer når du presser. Pass også på og avmantle ledningen nok og se hvor du presser på kabelskoen.

MorganX

MorganX

På den Knipex tangen skal du kunne bruke røde,blå, gule isolerte kabelsko fra stort sett alle leverandører.. men hold deg unna Biltema sine kabelsko.. de har jeg dårlig erfaring med da de sitter dårlig. Som elektriker bruker jeg nesten alltid verktøy fra Knipex fordi de produserer den kvaliteten jeg forventer til proffesjonelt bruk. men denne kabelskotangen som er avbildet har jeg aldri brukt da jeg bruker en annen fabrikant. Det er mest sansynlig kabelskoene dine som er dårlige eller at du presser feil. Klem også tangen helt sammen så langt du klarer når du presser. Pass også på og avmantle nok og se hvor du presser på kabelskoen.

• Create New...