Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Hulda ligger sikkert fastfrossen i isen og kjeder seg, så du er unnskyldt :giggle:

Det handler ikke om dyrt eller billig verktøy, det handler om at ting skal passe sammen. Det er en god tanke med strekkavlaster på skoene, men hva hjelper det når verden ikke ser det eller bryr seg om den er der eller ikke. Igjen, for alt jeg vet så er tang til 100kr like god som en til 1500kr, men vitsen med en norm er at ting skal passe sammen. Må være ærlig og si at jeg kan dette for lite, men velger å høre på de som produserer utstyret.  

Har selv en BT tang og har brykt mye sko også fra BT, men de gangene jeg har åpnet og studert selve crimpen så har jeg ikke vært fornøyd. Man ser ganske lett at det er noe som ikke stemmer. Derfor har jeg helt gått over til uisolerte sko. Synes de crimpene ser mye bedre ut da de legger seg mye bedre rundt kordellene. 

Kjellg

Kjellg

Hulda ligger sikkert fastfrossen i isen og kjeder seg, så du er unnskyldt :giggle:

Det handler ikke om dyrt eller billig verktøy, det handler om at ting skal passe sammen. Det er en god tanke med strekkavlaster på skoene, men hva hjelper det når verden ikke ser det eller bryr seg om den er der eller ikke. Igjen, for alt jeg vet så er tang til 100kr like god som en til 1500kr, men vitsen med en norm er at ting skal passe sammen. Må være ærlig og si at jeg kan dette for lite, men velger å høre på de som produserer utstyret.  

Kjellg

Kjellg

Det handler ikke om dyrt eller billig verktøy, det handler om at ting skal passe sammen. Det er en god tanke med strekkavlaster på skoene, men hva hjelper det når verden ikke ser det eller bryr seg om den er der eller ikke. Igjen, for alt jeg vet så er tang til 100kr like god som en til 1500kr, men vitsen med en norm er at ting skal passe sammen. Må være ærlig og si at jeg kan dette for lite, men velger å høre på de som produserer utstyret og ikke på selvutnevnte verdensmestere. 

• Create New...