BØstrøm
Har prøvd iherdig noen timer nå. Får åpnet vedlegg på mail i henholdsvis word og pdf, prøver å lagre de forskjellige steder, for å plukke dem opp som filer på baaatplassen, men nei. Båtplassen skal ha zip, og ikke izip, mine notater, pdf, eller winzip. Engang lærte jeg navigasjon, og lanterneføringer. Det kunne lett kokes ned til, « jo mere lanerner og lys, jo lengre unna» Nå har en ny lærdom utkrystalisert seg for meg: jo flere z`er og w`er, jo mer umulig er det å få noe vettugt ut av denne helvetes Ipaden. Siri skjønner det heller ikke. Gi meg en kinesisk kuleramme, ett husarkiv, eller ett sjakkbrett. Men nettbrett, rullebrett og androide,blinkende, altoppslukne virusbefengte kommunikasjonsplattformer har jeg snart fått nok av. Savner telefontrollet, rikstelefon, og ett skikkelig sjøkart med blyantstreker. Finnes det i det hele tatt en eneste grunn, bortsett fra Båtplassen, for å tre denne dritten nedover hode og skuldre. Fjesbok kanskje, ha ha. Same shit, new wrapping. LA8PV(Wesenlund) hadde venner over hele verden .....men ingen i Norge. Natta....