Kaptein Nemo Startet 28.Desember.2018 Link til dette innlegget Startet 28.Desember.2018 Jeg har en Nidelv 320 med støttearmer til vindusviskerne som vist på bildet. På 2 av endene er det knekt låsemekanisme. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe nye endestykker? Jeg vet ikke merket på vindusviskerne. Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 28.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2018 Sjekk Maritim og Biltema. Jeg fant en som hadde like lange armer (men litt tykkere stag...), og brukte staget inkl ende-stykkene fra den. Husker ikke hvor jeg fant den, men tror det var hos en av de ovennevnte, noen år siden. Ser helt lik ut dine i alle fall. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
WGM Svart 31.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2018 Strøm Marineutstyr kan kanskje hjelpe deg: Leif H. Strøm Svennerudvegen 382016 Frogner Telefon: +47 23 23 39 70 Fax: +47 23 23 39 71 Epostadresse: mail@stroem.no Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 31.Desember.2018 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2018 Kjøp nye viskerarmer komplett. De du har der må være dårlige greier når endestykkene knekker. Sats på Roca. Ikke billig, men de holder i evighet og du slipper irriterende klikk-klakk lyd fra slarkete ledd. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 1.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2019 Dette er vel et vanlig gjenget kuleledd? https://no.rs-online.com/web/c/pneumatics-hydraulics-power-transmission/power-transmission-rod-ends-spherical-bearings/ball-joint-linkages/?searchTerm=ball joint Men skal nok være enig med sistnevnte, komplett sett fra Roca er sikkert en bedre og mer varig løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Nemo Svart 2.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2019 Takker for mange gode tips. Maritim selger bare komplett viskerarm. Jeg kan sikkert bruke et endestykke som er tipset om hos RS. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.