Napoli
JRK skrev for 3 timer siden:
Men hva skjedde etter dette? Når måtte du ta neste behandling, og hva besto den av?
Mitt poeng er at med TC nano, så slipper jeg veldig lettvint unna. Jeg har ikke rubbet på 7 år og poleringen er unnagjort på et par dager.
Er absolutt lydhør om andre har mindre arbeidskrevende løsninger, som gir like bra resultat.
Vet ikke - neste behandling er i år (på fussosiden vil det altså si snart tre år siden sist det ble gjort noe annet enn vask og voks).
Jeg har ikke prøvd Tc Nano, og har hørt både positive og ikke fullt så positive ting om det. Flott at du er fornøyd - og dersom du har funnet noe som virker for deg er det kanskje det viktigste.
Men med TC Nano er det vel også slik der, at man først må vaske, så gå over båten med ett middel, helst med maskin(polish), og så gå over båten med et annet middel (sealer)? I så fall koker det vel ned til resultat og holdbarhet?
Dersom du bruker et par dager på poleringen idag (av en 34 foter) - så ville jeg definitivt prøvd Da-maskin, Meguiars One-step compund og collinite 845. Da er jobben unnagjort på maks en dag.