Jump to content

Edit History

bellen

bellen

Siden jeg nå har vært innen fiskeri og oppdrettsbransjen siden 2001, så vil jeg si at det er like mye propaganda der som det er i oljebransjen. Alt handler om hva du har lyst å tru på. Fiskeri har nok vært en skitten bransje, på lik linje med oljevirksomheten. Men i dag så vil jeg si at det er en temmelig ren bransje i forhold til mye annet. Når det gjelder oppdrett, så var det en forholdsvis liten og delvis ukjent bransje frem til for rundt 15 år siden. I 2007 hadde aksjene til Marine Harvest, nå Mowi, en verdi på rundt 5 kr pr.stk. I dag er kursen på rundt 200 kr. Utviklingen og forskningen innen oppdrett er i dag ekstremt stor, og innen få år vil oppdrett drives helt annenledes enn i dag. 

bellen

bellen

Siden jeg nå har vært innen fiskeri og oppdrettsbransjen siden 2001, så vil jeg si at det er like mye propanganda der som det er i oljebransjen. Alt handler om hva du har lyst å tru på. Fiskeri har nok vært en skitten bransje, på lik linje med oljevirksomheten. Men i dag så vil jeg si at det er en temmelig ren bransje i forhold til mye annet. Når det gjelder oppdrett, så var det en forholdsvis liten og delvis ukjent bransje frem til for rundt 15 år siden. I 2007 hadde aksjene til Marine Harvest, nå Mowi, en verdi på rundt 5 kr pr.stk. I dag er kursen på rundt 200 kr. Utviklingen og forskningen innen oppdrett er i dag ekstremt stor, og innen få år vil oppdrett drives helt annenledes enn i dag. 

• Create New...