Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Du har nok ikke gjort noe røverkjøp på noen av delene, men det er vel uansett ikke å forvente når man handler gjennom et verksted. Men at det fort kan gå mellom 10 og 20 timer på en slik jobb når man regner sammen all tiden fra prisoverslag til kundeoppfølging kan jeg gjerne tro på. Mulig jeg misforstår, men jeg oppfatter det også som det er inkludert reisetid mellom båt og verksted med ihvertfall to ganger tur/retur? Men nå vet jeg heller ikke hvor trangt det er i motorrommet på Viknesen din. Og det går alltid mere tid på å skru ute på oppdrag enn inne på verkstedet. Er det god plass kan alt gå mange timer raskere enn om man må slite med vanskelige bolter på utilgjengelige steder, for da kan timene virkelig fly. Men 20 timer virker definitivt ikke å være spesielt rask jobbing. 

Prisoverslag på forhånd er alltid lurt å få. 

X10an

X10an

Du har nok ikke gjort noe røverkjøp på noen av delene, men det er vel uansett ikke å forvente når man handler gjennom et verksted. Men at det fort kan gå mellom 10 og 20 timer på en slik jobb når man regner sammen all tiden fra prisoverslag til kundeoppfølging kan jeg gjerne tro på. Mulig jeg misforstår, men jeg oppfatter det også som det er inkludert reisetid mellom båt og verksted med ihvertfall to ganger tur/retur? Men nå vet jeg heller ikke hvor trangt det er i motorrommet på Viknesen din. Og det går alltid mere tid på å skru ute på oppdrag enn inne på verkstedet. Er det god plass kan alt gå mange timer raskere enn om man må slite med vanskelige bolter på utilgjengelige steder, for da kan timene virkelig fly. 

X10an

X10an

Du har nok ikke gjort noe røverkjøp på noen av delene, men det er vel uansett ikke å forvente når man handler gjennom et verksted. Men at det fort kan gå mellom 10 og 20 timer på en slik jobb når man regner sammen all tiden fra prisoverslag til kundeoppfølging kan jeg gjerne tro på. Men nå vet ikke hvor trangt det er i motorrommet på Viknesen din. Er det god plass kan alt gå mange timer raskere enn om man må slite med vanskelige bolter på utilgjengelige steder, for da kan timene virkelig fly. 

X10an

X10an

Du har nok ikke gjort noe røverkjøp på noen av delene, men det er vel uansett ikke å forvente når man handler gjennom et verksted. Men at det fort kan gå mellom 10 og 20 timer på en slik jobb når man regner sammen alle tiden fra prisoverslag til kundeoppfølging kan jeg gjerne tro på. Men nå vet ikke hvor trangt det er i motorrommet på Viknesen din. Er det god plass kan alt gå mange timer raskere enn om man må slite med vanskelige bolter på utilgjengelige steder, for da kan timene virkelig fly. 

• Create New...